De kennis en ervaring binnen de B2C én B2B doelgroepen hebben we bij Yakiniku gebundeld in één slim platform. Hierbij hebben we de on- en offline processen naadloos in elkaar laten overlopen, door het webshopplatform te koppelen aan het ERP systeem KING Software. Hierdoor is zoveel mogelijk gestandaardiseerd om efficiënt(er) te werken, kans op fouten te elimineren en realtime inzicht te creëren.
Naast de technische oplossingen en de processen die naadloos op elkaar aansluiten begrijpen en vertalen wij ook de wensen van de marketingafdeling van Yakiniku. We denken mee over zaken als identiteit, branding en marketing en vertalen dit door in de online aanwezigheid én de online marketing campagnes.
Bij de opzet en het beheer van deze campagnes zetten we optimaal in op de bezoeker die zich op een Yakiniku Grill aan het oriënteren is, of er een wilt aanschaffen. Dit doen we door in de online mediamix diverse kanalen in te zetten, zoals Google Ads, Google Shopping en Social Ads.
Wij stippelen de beste route uit, maar gaan nooit onze eigen weg. Zetten we samen jouw volgende online stap?
Contact opnemen