Ons vaste aanspreekpunt
Naast Google Ads werd als snel duidelijk dat we meer voor Replay Speeltoestellen konden betekenen. Er was behoefte aan een nieuwe website. Een plan dat al gemaakt was voordat Lisanne zich in juli 2021 bij het team van Replay voegde. Ondanks dat zij aangenomen werd als Commercieel Medewerker Binnendienst, werd zij al snel ons aanspreekpunt over alles betreffende de website. ‘’Er was op het moment dat ik bij Replay begon niet echt iemand die de kar trok op het gebied van de nieuwe website. Vandaar dat ik de kar ben gaan trekken en langzaam maar zeker in deze rol terecht ben gekomen. Ze noemen me intern inmiddels dan ook Chef Website.’’, aldus Lisanne.
Naast dat Lisanne zich bezighoudt met de website van Replay beantwoordt ze mailtjes, telefoontjes, voert ze de hele administratie van offerte tot order uit en voegt ze hier en daar content toe op de website via het JRNY CMS. Ze is voor klanten en partners van Replay vaak de vaste contactpersoon. Ook voor ons!
Contact met iedere afdeling
Mede dankzij ons goede contact met Lisanne zijn wij, op het gebied van de website, totaalleverancier geworden van Replay. ‘’JRNY heeft de website van Replay gebouwd en beheert deze ook technisch. Daarnaast doen ze nog veel meer voor ons. Zo heb ik altijd contact met Dave en Manny wanneer het gaat over Google Ads en Google Analytics. Maandelijks bel ik met Dave om te bespreken welke orders er via de advertenties zijn binnengekomen en wat er eventueel bijgesteld moet worden.’’
‘’Als er iets moet gebeuren met de koppeling tussen Exact Online en onze website, dan trek ik bij Colin aan de bel. Op het gebied van content moet ik altijd bij Anouk zijn. Zij heeft alle webteksten op onze website geschreven, heeft meerdere blogartikelen voor ons geschreven en regelt onze social media ads.’’, geeft Lisanne aan. ‘’ Willen we iets veranderen aan onze website op visueel gebied, dan kan ik dat altijd aan Bas of Yessica vragen. En natuurlijk spreek ik Bart regelmatig, aangezien hij bij JRNY de telefoon aanneemt en op tickets reageert.’’
‘’Inmiddels heb ik dus contact met iedere afdeling binnen JRNY en ook bijna elke medewerker. Het contact is altijd goed en er wordt snel en fijn gereageerd. Ik weet precies welke taken bij welke medewerker horen, dus kan iedereen altijd persoonlijk aanspreken. Dat vind ik heel leuk en prettig aan JRNY.’’, zegt Lisanne.
Dezelfde denkwijze
De reden dat de samenwerking tussen Replay en JRNY zo goed loopt is volgens Lisanne omdat de denkwijzen van beide bedrijven heel dicht bij elkaar liggen. ‘’JRNY past qua bedrijf en medewerkers helemaal bij ons. Het team is lekker informeel, vrolijk, jong en gewoon normaal. Iedereen is gelijk en het contact is heel persoonlijk.’’, aldus Lisanne. ‘’Bij Replay geldt: klant is koning. En dat ervaren wij bij JRNY ook. Zo worden we echt behandeld. Ik zeg altijd: het hoeft geen feestje te zijn om JRNY te bellen, maar het is nooit stom. De gesprekken zijn altijd vrolijk en gezellig en we worden goed en snel geholpen. Het is een professioneel team waar wij heel blij mee zijn!’’
Een rooskleurige toekomst
Als we Lisanne vragen hoe zij de toekomst van de samenwerking tussen Replay en JRNY voor zich ziet zegt zij in één woord: rooskleurig. ‘’We zijn super tevreden over onze website en deze blijft altijd in ontwikkeling. We willen onze concurrentie altijd één stap voor zijn, dus we blijven onze website constant aanpassen en uitbreiden. En dit doen wij graag samen met de hulp en adviezen van JRNY.’’
Met zo een positieve feedback zijn wij natuurlijk erg blij! We willen Lisanne dan ook bedanken voor het fijne gesprek en de lovende woorden. Ook wij zien de toekomst van de samenwerking tussen Replay en JRNY rooskleurig in en zijn dan ook heel trots dat wij Replay Speeltoestellen onze klant mogen noemen!